trimbulindu

degeaba

Posted in poze by iulianzaharia on iulie 3, 2008


deci ne-am înţeles, da?

se înţelege clar că e vorba de marijuana. care nu merge cu manelele. reiese clar ideea conform căreia consumul de marijuana a scăzut dramatic din moment ce producţia de manele este într-o creştere neîntreruptă! 🙂

(metrou crângaşi/iunie 2008)

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. jorj said, on iulie 4, 2008 at 2:21 am

    „deci ne-am inteles, da?”, „intelegi?”, „ai inteles?” :)) vrei sa fumezi..da`degeaba, daca tot manele asculti. Ia gandeste`te cum ti se potriveste asta tie, metaforic 🙂

  2. iulian zaharia said, on iulie 4, 2008 at 5:48 am

    ba tu si stilu tau de robert turcescu atotstiutor ati fi geniali daca eu as asculta manele si as fuma marijuana, metaforic.

    ne-am inteles, da?

  3. Anonymous said, on iulie 4, 2008 at 8:41 am

    Ai un blog foarte bun. Succes!


Lasă un comentariu